2013. január 21., hétfő

Szerelem Dél-Afrikában

Viktória és Uche Dél-Afrikában is összeházasodtak. Az oldal nekik készült.

Viki még karácsony előtt keresett meg, de szerencsére nem volt sürgős a kép, bár tudom, hogy izgatottan várta... :)
Itt is köszönöm neki a türelmét!

Fehér alapkartont türkiz Ecoline festékkel mázoltam, tortacsipkére- és Viki kardigánjával azonos, lila színű alátétpapírra ragasztottam a vászonra nyomtatott fotót.
Az idézetet Viki választotta, ahogy a címet is. A cím Scrapfellow betűchipboard-ból van, amit feketére tintáztam, majd Crackle-Accents-szel repesztettem. Díszítésnek Cameo-val vágtam ki egy leveles ágat, és két kört ugyanabból a lila kartonból, amit a fénykép alá is tettem. Használtam továbbá csipkét, gyöngytollat, flittert, gombokat, Príma virágokat, dekorációs ragasztószalagot és Scrapfellow Szív chipboardokat, amiket lilára festettem, majd két réteg Glossy Accents-szel domborítottam.
Végül fehérre festett keretbe tettem, hogy szép, szerelmes lakásdísz, emlék lehessen.







Nincsenek megjegyzések: