2012. november 7., szerda

Farmer itt, farmer ott...

Farmert mindenhova!!!

Köszönöm képeslapokat készítettem - farmerrel kombinálva, Scrapfellow chipboardokkal díszítve.



Sizzix vágósablonnal vágtam a keretet és a pillangókat.
A vastag vágósablonok tökéletesen vágják a farmert is, viszont néha egy-egy szál még tartja itt-ott, ezért ajánlatos plusz egy papírlapot a farmer és a vágóalátét közé helyezni és kétszer is áttekerni az egészet a vágógépen.
A scrapfellow betűchipboardokat tintáztam.



Itt is sizzix-szel vágtam a csipkét. A Scrapfellow chipboardkat natúran hagytam. A barna pillangók hődomborítással készültek.



Itt kis ablakot vágtam a farmerbe és kitekertem az oldalakat. A Scrapfellow betűket barnára tintáztam és Crackle Accent-szel repesztettem.



Szintén sizzix...
A Scrapfellow madárkákat és a feliratot Glossy Accents-szel tettem fényessé.

Felhasznált anyagok:

Natúr színű alapkarton
dekortapaszok
Tim Holtz gumibélyegzők
Barna domborítópor



1 megjegyzés:

Lolli írta...

Ezek gyönyörűek...áll leesős szmájli.. :O :D